fbpx

2 dubna

Star(t)up jako možnost úspěchu. Zkuste to, můžete jen získat

0  comments

Startup neboli Start-up

Mnoho lidí toto slovo zná, ale jen málokdo ví, jaký skutečný význam tento anglický výraz skrývá.

Setkáváme se s různými názory. Podle někoho se jedná o podnikatelské plány s obrovským potenciálem, které mohou vydělávat ve velkém a mohou zaplnit prázdná místa v peněžence majitele. Dále je taktéž startup hodnocen jako produkt nebo služba, kterou vykonávají především mladí lidé, pijící pětkrát denně kávu, a k jejichž outfitu patří košile s kravatou, s kterou pomalu i ulehají do postele. Někdo je pro změnu toho názoru, že se jednoduše jedná o lidi, kteří se snaží uspět v nové branži a proto přebírají již vyrobené produkty, ale nabízejí je ve formě atraktivnější pro oko diváka. Co je ale skutečně myšleno pod pojmem startup a co se dá za startup považovat?

Už jen slovo startup je svým způsobem originální a spojuje v sobě dva výrazy, které se krásně doplňují. Startup – jedná se o produkty nebo firmy, které mají potenciál vyšvihnout se co nejvýše a tím pádem i oslovit větší masy lidí. Tyto jednotlivé firmy a produkty jsou častokrát ještě ve fázi podnikatelského záměru a své zkušenosti a popularitu získávají doslova už od svých útlých začátků.

Důležitým faktorem, který startup využívá, jsou investoři. Startup musí něčím zaujmout. Musí být něčím jedinečným a investoři v něm musí vidět potenciál, protože právě to je faktor, který jim vrací jejich investované peníze ve větším.

Do jaké míry se však rozběhnuté projekty a firmy dají považovat za startup? Myslím, že nalézt správnou odpověď nebude až takový problém. Startup končí s tímto pojmenováním ve chvíli, kdy začne prokazovat jistou dávku větších zisků a na půdě podnikání napevno zapustí své kořeny.

Dobrým příkladem jsou některé světové sociální sítě – Facebook, Snapchat, Pinterest apod. Světové dominanty v oblasti sociálních sítí byly ve svých začátcích taktéž startupy, ale dnes se již jedná o obrovské firmy, jejichž zisky dosahují řádu milionů a které zaměstnávají velký počet pracovníků. Můžeme nahlédnout i do jiných odvětví, nicméně největší rozruch a největší úspěchy nacházíme právě v oblasti technologií a internetového světa.

Co by měl startup splňovat? Jednoznačně by měl být schopný řešit něco, co je pro život člověka potřebné. Měl by být schopný nabídnout inovativní řešení, hledat díry na trhu, nebo pátrat po již existujících problémech, které dokáže nahradit rozumným východiskem.

Lidé v dnešním světě velmi rádi experimentují – pádným důkazem tohoto faktu jsou právě startupy, které na nás číhají téměř z každé webové stránky. Nebojte se však po této větě, že jich světový trh má již dost a je jimi přesycený. Těch skutečně kvalitních je málo a kreativní člověk si vždy dokáže najít cestu, jak dosáhnout svého úspěchu.

Máte vy sami nějaký originální nápad, ale nevíte, jak ho uskutečnit? Právě v těchto šlépějích putuje projekt s názvem STARUPING. Ten nabízí jedinečnou příležitost, jak uskutečnit svoje představy a transformovat je do hmotné podoby, kterou nejenže budeme vidět, ale budeme se jí moci chytit a vnímat výsledky naší skutečné dřiny.

Navíc vám v tomto projektu budou asistovat lidé, kteří se doslova postarají o to, aby právě váš startup vykročil pravou nohou napřed a následoval jeden úspěch za druhým. Pokud vás zajímá, co přesně tento projekt nabízí a jak by vám mohl pomoci s vašimi vizemi, navštivte, prosím TYTO stránky, kde získáte všechny potřebné informace.


Neseďte doma a začněte podnikat první krůčky k tomu, aby se vaše prvotní nápady a startupy staly skutečností. Je to jen a jen ve vašich rukou.


Tags


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350
>

Privacy Preference Center