fbpx

2 dubna

S 10 000 Kč v kapse vybudoval desetimilionovou firmu

0  comments

Zdeněk Steiner začínal před 10 lety s pouhými 10 000 Kč a dnes je majitelem firmy, která tvoří obraty v řádu desítek milionů korun. V rozhovoru jsme se ho ptali na to, jaké byly jeho začátky, jaké musel překonat problémy a jaká je podle něj nelepší cesta k úspěchu. Řeč přišla také na velmi aktuální téma, které mává českým internetem – Amazon. Projekt Megabyznys, kterého je Zdeněk spoluautorem, učí, jak si vybudovat vlastní podnikání právě na největším online tržišti světa a zajistit si tak velmi slušný zdroj příjmů s co nejmenším množstvím vloženého času. Zdeněk začínal budovat svou firmu na Aukru, proto dokáže velmi dobře odhadnout, jakou je Amazon v současné době příležitostí. Věříme, že se vám bude rozhovor líbit, a že pro vás bude inspirací!

Zdeňku, řekneš nám, jak jsi začínal a jaká byla Tvoje motivace? Slyšel jsem, že jsi měl v kapse jen 10 000 Kč.

Je to tak. Vždycky jsem chtěl mít vlastní podnikání, ale místo toho jsem skončil v zaměstnání, které mě nebavilo. Nešlo o to konkrétní místo, ale o to, že nemůžu tvořit, vymýšlet a rozhodovat se podle sebe. To byla moje motivace – v jeden okamžik jsem si řekl, že tohle změním a budu pánem svého života. Nešlo o peníze. Šlo mi jen o to získat v životě větší svobodu.

Jaké největší problémy jsi musel na začátku překonat?

Na začátku určitě to přesvědčení, že se vůbec můžu uživit sám. Měl jsem v hlavě přesvědčení, že to nejde, a že je to těžké. Pak jsem potřeboval překonat jeden praktický problém, a to bylo zhruba po třech letech, kdy jsem přišel o několik set tisíc korun. V ten moment jsem byl 100% přesvědčený, že chci skončit a vrátit se zpátky do zaměstnání. Když jsem tohle překonal, tak se to definitivně zlomilo a od té doby jsem podnikatel. Už nikdy v životě bych do práce nešel.

Vím, že máte ve firmě takové speciální know how. Nesnažíte se jen prodávat maloobchodům značkové oblečení, ale pomáháte jim uspět. Můžeš nám to přiblížit?

Když jsem se definitivně rozhodl pro velkoobchod, tak jsem potřeboval mít oproti ostatním nějakou konkurenční výhodu. Protože jsem měl zkušenosti a mimořádné výsledky s prodejem v kamenném i internetovém obchodě, tak jsem si řekl, že tohle bude moje výhoda. Začal jsem pomáhat začínajícím podnikatelům s rozjezdem obchodu s oblečením a to od A-Z. Jako velkoobchod Eurostock tak neprodáváme jen oblečení, ale sdílíme se svými klienty také know-how, jak uspět.

Myslíš si, že pomáhání druhým je právě ta cesta, jak dnes uspět?

Jednoznačně je to nejlepší cesta jakou znám. Dnes už totiž všichni mají všechno. Není problém sehnat značkové oblečení, nebo vybavení obchodu. Sklady jsou plné zboží, které nikdo nechce. Dnes se tak mnohem více cení know-how, co s tímto zbožím udělat. Informace a pomoc ostatním jsou novou měnou. Svědčí o tom také to, že jsem se z nuly dokázal dostat na úplnou špičku a porazit přitom velkoobchody, které byly před těmi sedmi lety mnohem bohatší a zkušenější.

Začal jsi se zajímat také o prodej na Amazonu, dokonce ve stejnou dobu jako já. Tohle téma je teď hodně aktuální, co Tě na Amazonu zaujalo? Tuším, že peníze Tě moc netlačily.

Čím více peněz mám, tím více přemýšlím, jak s nimi naložím. Dnes tedy hodně zvažuji, kam investovat. Aukro mi dovolilo rozjet byznys s 10tis. Kč, protože jsem využil jejich systém. Dnes tohle může udělat každý. Pokud se rozhodnete vytvořit největší eshop na světě, tak je ta šance na úspěch minimální. Proč ale ztratit život nereálným snem, když to můžete mít hned teď. Za 8 týdnů od teď můžete mít vlastní produkt na největším internetovém obchodě světa a využít celý jejich dokonalý distribuční systém. Vidím se teď jako před těmi 10 lety, jen s tím rozdílem, že Amazon se nedá s Aukrem vůbec srovnat. Aukro mě dostalo sem, těším se na to, kam mě za 10 let posune Amazon.

Doporučil bys začít s Amazonem i člověku, který s podnikáním nemá žádné zkušenosti?

Nedoporučil…pokud by neměl náš návod. Pokud lidé začnou podnikat bez zkušeností, tak to pro ně bude hodně těžké, protože tohle je celosvětový byznys a může to pro ně být větší sousto, než jsou schopni zvládnout. Proto jsem spolu s Honzou Furišem vytvořil kompletní návod od A-Z, jak úplně z nuly během 8 týdnů dostat svůj produkt na Amazon a udělat první prodej. Tady bych to doporučil lidem i bez zkušeností. Návod je tak konkrétní, že to zvládne i člověk, který začíná. Praxe je toho důkazem.

Na co se ještě můžeme těšit v kampani Megabyznys, která je zaměřená právě na prodej na Amazonu?

Můžete se těšit na to, že je tady konečně kurz, který opravdu funguje. Není to o pozitivním myšlení nebo náhodě. Tady lidé dostávají konkrétní postup, co mají dělat. Stačí pak jít krok za krokem a opravdu ty věci dělat. Je tam vždycky kousek teorie a kousek praxe. Během 8 týdnů lidem pomůžeme založit účet na Amazonu, vybrat best-seller produkt, vyrobit jej pod vlastní značkou, naskladnit na Amazon, udělat základní marketingové strategie a realizovat první prodej. Skvěle to stíháme do Vánoc. Tohle je naše výzva a příslib: Postupujte podle našeho návodu a zažijete vánoční nákupní horečku na největším internetovém obchodě světě – Amazonu.

Pokud chcete být součástí nákupní horečky na Amazonu, klikněte sem a podívejte se na videa zdarma.

Zdeňku, děkujeme za rozhovor, přeju hodně úspěchu v osobním životě i v podnikání.


Tags


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350
>

Privacy Preference Center