fbpx

2 dubna

Pojďme se rozvíjet i fyzicky aneb 5 důvodů proč začít cvičit

0  comments

K úspěšnému a spokojenému životu patří kromě rozvoje mentální stránky i ta fyzická, která je mnohdy opomíjená a moc se nám do ní nechce. Proto vám nyní sdělím pár svých důvodů, proč si jít občas zaběhat, zajít do fitness nebo vyrazit s přáteli na kolo. Co si budeme povídat, zevnějšek hraje poměrně důležitou roli a náš vnitřní pocit z toho jak žijeme a vypadáme? Někdy právě ten je kamenem úrazu našeho selhání.

1. Zvýšení sebevědomí

Pokud se rozhodnete pravidelně cvičit, neskutečně se to podepíše na vašem sebevědomí. Ať už budou výsledky značné, či nikoliv, tak vyplavování endorfinů – hormonů štěstí, způsobí příval pozitivní energie, která už je jen krůček k lepšímu pohledu na sebe sama. Vždycky když po tréninku odcházím do šatny, cítím uspokojivý pocit, že jsem udělala pro své tělo maximum a vypadá zas o trochu lépe.

2. Navázání nových kontaktů

Právě z posilovny mám pár skutečně dobrých kamarádů a vím, že zde najdu lidi s podobným zájmem. Ne každý má dostatek zápalu a vytrvalosti chodit cvičit, běhat nebo třeba plavat. Proto právě při sportovních aktivitách potkáte mnoho cílevědomých a motivovaných nadšenců. Znám lidi co mají předsudky, aby se jim druzí nesmáli, když zkouší běhat, nebo si jdou zacvičit. Nemusíte mít strach, ti, co to dělají pravidelně, vás budou naopak podporovat. Pokud by se někdo takový přeci jen našel, zřejmě ho tam znova nepotkáte. A pokud ano, povzneste se nad to, takový člověk za to nestojí.

3. Pročištění myšlenek

Běh lesem nebo i městským parkem dokáže udělat zázraky. Kromě skvělého pocitu zmíněného výše, je to rovněž způsob jak se odreagovat od školy, práce, problémů a pročistit si hlavu. Po takovém prokrvení mozku vás napadnou nová řešení a objeví se lepší pohled na svět.

4. Zlepšení vzhledu a kondice

V letních šatech či pánském obleku přeci jen ploché břicho vypadá lépe než „vrstva tuku“. Ujišťuji vás, že postupné zlepšování přináší blažené pocity a pohledy do zrcadla jsou den za dnem příjemnější. A naše kondice? Bohužel mám ve zvyku chodit na doraz a nestíhat. Už mnohokrát mě rychlý běh zachránil od zmeškání důležité schůzky. Ač chceme nebo ne, někdy přijde chvíle, kdy se kondička bude hodit.

5. Překonávání limitů

Málokde dosáhneme tolika možných úspěchů jako právě ve cvičení. Ať už je to počet uplavaných metrů, uběhnutá vzdálenost nebo nová maximální zátěž ve fitness. Limity můžeme překonávat každým dnem. Jsme rádi, když vidíme posun vpřed a ve sportu to bývá dost často. Proto ač je cvičení někdy namáhavé, odcházím z něj s větší dávkou energie, než na začátku. Pocit z postupu je velice nabíjející.

Nyní stačí obléct sportovní oblečení, pohodlné boty, nasadit úsměv a sportu zdar!


Tags


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350
>

Privacy Preference Center