Vlastimil Pěchouček se pohybuje v online marketingu již od roku 2009. Od roku 2012 se zaměřuje na projekty v oblasti výkonnostního marketingu pro eshopy a společnosti v segmentu small and medium business (do 500 zaměstnanců). Dnes je jeho největším projektem portál s názvem Onlinestrategie.cz.

Jak už i z názvu vyplývá, tento projekt se věnuje především budování jednotlivých správně nastavených a promyšlených online strategiím. Zaměření těchto strategií se dotýká Facebook kampaní a PPC.

Dnes je tento projekt Vlastimila Pěchoučka známým pojmem v mnoha končinách. Sám totiž pochopil, že budování vlastní identity a vlastní značky je ta správná volba na cestě za úspěchem. Každopádně o tomto tématu nám již řekne víc sám Vlastimil Pěchouček…


Když jsem před 2 lety zakládal Onlinestrategii se zaměřením na Facebook marketing a PPC, cítil jsem, jako bych byl zrovna na rozcestí.

 
Na internetu jsme měli celou řadu příkladů, jak si vybudovat tzv. osobní brand, tedy podnikání založené pouze a jen na svém jméně a především na modelu freelance. Řada jmen ze SEO, PPC nebo Facebook marketingu byla zářným příkladem. Podle spousty lidí v oboru skoro neexistovala ani jiná cesta, než právě cesta budování osobního brandu. Dnes už víme, že tahle cesta začíná být čím dál tím více vyčpělá a silně vyšlapaná. Původní alternativní směr už je teď spíš prošlapanou dálnicí. Cestou, kterou se vydalo příliš velké množství freelancerů. 
 
Možností, jak si vybudovat osobní značku je celá řada. Všechny už s největší pravděpodobností někdo před vámi vyzkoušel a stačí si vlastně jen vybrat.
 
Kdyby po televizních zprávách TV Nova dávali kuchařku uvař si svého freelancera,” začínali by surovinami jako blog, vymezení se vůči konkurenci, komentování na Facebooku a networking s ostatními freelancery v naději, že nás jednou doporučí. Po uvaření bychom kořenili účastí na konferenci, lehce osolili Twitterem a jako dezert si vybrali účast na některé konferenci. Aspoň ten Barcamp, kdyby klapnul. Čest prvním průkopníkům, hanba všem kopiím. 
 
Věděl jsem, že tohle ne. Že freelance tepláky nejsou pro mě a vydal jsem se cestou budování vlastní obchodní značky. Firma by totiž měla svého majitele jednou přerůst, jinak narazí na neviditelnou, zato však tvrdou věc nazvanou skleněný strop. Úspěch by se měl sdílet s ostatními a celá moje práce by měla mít přesah. Nikdy by to nemohlo být jen o mém jménu. Proto jsem založil Onlinestrategii. Jednoduchý název, který ten přesah má. Brand, který se mnou budou sdílet ostatní z týmu a nic, čeho bych se musel jednou úplně vzdát pro další růst. Ať už připravujeme s jedním členem týmu vhodnou SEO strategii nebo právě ladíme úderný “copy” na Facebook.”