fbpx

2 dubna

Nemůžete usnout? Naučte se 3 lehké způsoby uvolňující meditace

0  comments

Spánek je stále velmi rozebíraným tématem v oblasti zdravého životního stylu. Navzdory tomu mu však stále lidé nevěnují přiliš velkou pozornost. Spadáte-li do této kategorie i vy a občas se přistihnete při tom, že se převracíte z jednoho boku na druhý, bude tento článek právě pro vás tím správným, protože odhaluje 3 způsoby uvolňující meditace, díky kterým se nejene naučíte klidně usínat, ale především uklidníte svou mysl.

Náš portál vám dennodenně přináší užitečné informace, které můžete okamžitě aplikovat ve svém životě. To vše z jednoho prostého důvodu – záleží nám na vašem štěstí. Štěstí se vytváří i na základě kvalitního spánku, který by měl být neoddělitelnou součástí každého našeho dne. Ne vždy je to samozřejmě možné, protože řada z nás nedokáže ovlivnit vzniklé situace.

Existuje mnoho „rituálů“, které napomáhají k lepšímu usnutí. Právě meditace je skvělá v tom, že při ní ležíme a třídíme nepořádek, který se v průběhu dne nahromadil v naší hlavě.

Souvísející článek: Meditace jako léčivá síla podvědomí aneb jak správně meditovat

Tři následující způsoby uvolňující meditace budou využívat vaši představivost. Pokud ji zapojíte v posteli, přikrytí peřinou, vaše mysl nebude chtít přestat a to vám zaručí lehčí a rychlejší uvedení do hladiny alfa, tedy spánku.

„MEDITACE S ORLEM“

Představte si, že sedíte na vysoké skále. Pod vámi je město, zahalené do tmy. Před sebou vidíte orla v jeho hnízdě. Pomalu roztahuje perutě a pak z ničeho nic mohutně vzhlétne do výšin. Jemně jako vánek plachtí vstříc večerním slunci. Sledujete ho velmi pozorně a vnímáte, jak se od vás pomaličku, ale jistě vzdaluje. Přehráváte si každý pohyb jeho křídel, dokud se z něj nestane maličký bod na vašem obzoru.

„MEDITACE S BĚŽÍCÍM PÁSEM“

Stojíte na běžícím páse. Ne však na tom z fitcentra, ale na tom, který se nachází na letištích a pasažéři na něj pokládají všechna svá zavazadla. Tento pás nemá konec. Pokojně vás vede z letištní haly až pod širé nebe. Procházíte překrásnou krajinou – podél řeky, přes les, poušť, až na širokou mořskou pláž. Přitom sledujete, jak do moře pomalu zapadá červené slunce a vy pociťujete příjemné vibrace po celém vašem těle.

„MEDITACE VYSNĚNÉ BUDOUCNOSTI“

Poslední způsob, díky kterému zaručeně usnete, je vizualizace vaší VYSNĚNÉ budoucnosti. Představujte si sami sebe v různých situacích. Představujte si to, po čem toužíte – dovolená u moře, řízení úspěšné firmy, vítězství na šampionátě (doplňte si svůj sport)… Posilujete nejen svou chuť usnout, ale především také svoje touhy a cíle. To, na co myslíte, si přitahujete. Představivosti se meze nekladou a právě v tom je ukryté celé kouzlo vaší mysli. Vytvořte si v ní váš vysněný život.

Souvísející článek: 7 obyčejně neobyčejných vět, na které bychom měli myslet před spaním 


Tags


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350
>

Privacy Preference Center