fbpx

2 dubna

Lukáš a Michal Hladíkovi ve jménu kvalitních košil BeJager

0  comments

Potřebovali košile z kvalitního bavlněného materiálu, která padne jako na míru. Žádné nenašli a tehdy v tomto problému viděli svou příležitost. Otázka byla jestli košile dovážet z Číny, nebo si nechat ušít vlastní v Čechách? Odpověď byla jednoduchá, chceme pravou Českou kvalitu.

Cílem mladých mužů z BeJager bylo a stále je, aby i u nás v České republice byla možnost zakoupit si kvalitní košile online. Proto dbají na 3 základní pilíře, jimiž jsou kvalita, ušetření času a peněz, ale také to, že košile musí každému příjemně padnout.


Lukáši, zajímala by mě především jedna věc a tou je, proč zrovna košile? A jak jste vůbec k tomuto nápadu a celému projektu přišli?

Začal jsem pracovat ve větší společnosti, kde bylo potřeba mít určitý dress code. Tedy minimálně košile a spíše formálnější oblečení. Jak jistě každý ví, není možné jednu až dvě košile nosit celý týden. Proto jsem se rozhodl si dokoupit nové, abych měl alespoň jednu na každý den v týdnu. Jelikož už jsem předtím sledoval, z čeho se košile vyrábějí, a které látky jsou nejvhodnější a nejkvalitnější, můj hlavní požadavek byla dvojmo skaná bavlna. Tím začalo mé hledání, které skončilo částečným neúspěchem, protože takovou košili jsem sice mohl mít, ale jedině na míru. To však narazilo na mé finanční možnosti, protože jsem byl stále studentem.

zkracena-2

A jaký je tedy váš záměr? Kam chcete směřovat dále? Jsem si jist, že košile jsou pouhým začátkem, uvažujete do budoucna třeba i o svém vlastním krejčovství?

Jednoznačně košile jsou pouze začátek. Našim cílem je udělat z BeJager nejlepší pánský obchod v ČR, který obleče muže od hlavy až k patě, hlavně do kvalitní smart casual konfekce. Určitě se brzy dočkáme chinos, které jsou v poslední době velice oblíbené, lehkých sak a rámových bot. Jakmile se nám to podaří, chceme se dostat za hranice ČR a z toho důvodu jsme také volili název, který pro Čechy může být hůře vyslovitelný.

Jsme spokojeni s našim výrobcem, který dělá svou práci více než dobře, takže o vlastní výrobě v tuto dobu neuvažujeme.

Když už jsme u toho krejčovství a košil, všiml jsem si, že se dnes košile u mladých lidí opět začínají více vracet do módy, mám pravdu?

Máte naprostou pravdu. Podle mého názoru je to dáno hlavně životním stylem, kdy hlavně v Praze vysokoškoláci nastupují do velkých korporací, kde jak už jsem zmínil, jsou košile potřeba kvůli firemnímu dress codu. Zároveň si troufám tvrdit, že před pár lety začal trend „gentlemanství“. Určitě to dokládá vznik e-shopů nabízející produkty pro gentlemany a nebo barber shopy.

Každá košile má svou velikost a ta se nejlépe zkouší naživo. Ovšem vy jste se vydali cestou, kdy máte vše změřeno a košile prodáváte přes internet. Není to přeci jen trochu komplikovanější pro lidi? Nebo s tím naopak nemáte žádné problémy a košile lidem perfektně sedí?

Určitě je lepší si samotnou košili osahat, vyzkoušet. Ale myslím si, že dost mužů nerado ztrácí čas chozením po nákupních centrech a hledáním kvalitní košile, která by jim padla.

Jsme si vědomi toho, že přes internet si nemůžete zboží vyzkoušet a osahat, proto se snažíme naše produkty co nejvíce zákazníkům přiblížit. Všechny vzory jsou nafoceny na modelovi, můžete si prohlédnout nejdůležitější detaily, určitě jsme jedni z prvních, kteří mají fotky košil v tzv. 360° fotkách. Nyní přibudou i videa. Z prvních objednávek máme pozitivní zpětnou vazbu, že košile sedí. Už se nám samozřejmě párkrát stalo, že zákazník vybral o něco větší resp. menší velikost, ale s tím nemáme žádným problém, ihned ji zdarma vyměníme za správnou velikost, protože zpětné poštovné zákazníkům zaplatíme. V nabídce v tuto chvíli je 9 variant velikostí, a věříme, že většina lidí si vybere správně. V nejbližší době chceme nabídku velikostí rozšířit, aby si vybrali i ti, kteří se v našich velikostech nenašli.

zkracena-1

Móda, móda, móda. Je móda téma, které dnes nejen ženy, ale především muži hodně řeší? Jaké košile jsou u mužů nejoblíbenější? Co je na nich tak zajímavého a naopak co každému muži doporučíte vy?

Podle mě větší část mužů dnes módu rozhodně řeší. Je to dané také tím, že u nás přibývá kvalitních pánských obchodů a hlavně zdrojů k čerpání informací a inspirací o módě. Samozřejmě je zde ale i docela velká část, které se styl vyhýbá.

Nejoblíbenější košile jsou samozřejmě jednobarevné klasiky – bílé a modré košile. Hlavně kvůli tomu, že k nim ladí téměř všechno.

Doporučím, ať nezůstanou pánové jenom u košilí. Rozhodně by každý měl mít v šatníku aspoň 3 padnoucí obleky na běžné nošení, dobré rámové boty, blejzry, chinos a kvalitní doplňky – kožené pásky, kravaty, motýlky a kapesníčky do saka.


A ještě jedna taková menší vsuvka. Možná se ptáte proč název BeJager? Naše životní filozofie je, že pokud děláte cokoliv častěji, poctivěji a dáváte do toho více, než je vaše maximum, dosáhnete všeho, v co věříte. Přesně jako Jarda Jágr. Proto jsme jeho příjmení trošku přeměnili a doplnili o anglické slovíčko Be.


Tags


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350
>

Privacy Preference Center